Filmy przyjaźń, seks, płacz

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje przyjaźń, seks, płacz. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Jerry i Joe, bezrobotni muzycy, są światkami masakry w dniu Świętego Walentego. Muszą uciekać z miasta jak najszybciej. Jedyną pojawiającą się okazją, jest tournee z kobiecym zespołem. Zdesperowani przyjaciele przebierają się za kobiety i jako Daphne i Josephine ruszają z zespołem.

Holiday

7,1
6,7
Dwie kobiety oddalone od siebie o tysiące kilometrów, po rozstaniu się ze swoimi chłopakami, zamieniają się domami na czas świąt.

Druhny

6,0
Grupa przyjaciółek organizuje wesele jednej z nich. Przygotowania zmieniają się w ciąg szalonych zdarzeń i dzień, który miał być najpiękniejszym dniem życia panny młodej, zapowiada się na totalną katastrofę.


Londyn, rok 1962. Dwie nastolatki - Ginger (Elle Fanning) i Rosa (Alice Englert) - są nierozłączne; razem chodzą na wagary, debatują o religii, polityce i stylizacjach. Obie marzą o lepszym życiu niż to, które wiodą ich sfrustrowane matki. Ale gdy zimna wojna napotyka seksualną rewolucję, a groźba nuklearnego holokaustu się nasila, długoletnia przyjaźń między dwiema dziewczynami zaczyna pękać.
Kilkuletnia Fanny Price zostaje odesłana do tytułowego Mansfield Park, by od tej pory mieszkać ze swoimi kuzynami. Niestety już od początku dziewczyna traktowana jest przez Bertramów jak osoba z niższego szczebla społecznego, nie zasługująca na uwagę. Z całej rodziny jedynie Henry - drugi syn lorda traktuje ją jak równą sobie i wkrótce się w niej zakochuje. Wszystko zmienia się gdy o rękę Fanny zaczyna starać się Henry Crawford.
Tom jest niepoprawnym romantykiem. Wierzy, że nawet w obecnych cynicznych czasach prawdziwa miłość zdarza się tylko raz. Niestety Summer nie podziela jego zdania. To nie przeszkadza Tomowi walczyć o uczucia dziewczyny. Jest jak współczesny Don Kichote – marzyciel próbujący osiągnąć nierealne cele. Po jakimś czasie nie jest zakochany w Summer, tylko w idealizowanym obrazie dziewczyny, który sam stworzył. Historia zaczyna się w dniu gdy piszący teksty na kartki z życzeniami Tom (Joseph Gordon-Levitt) poznaje nową sekretarkę swojego szefa, Summer (Zooey Deschanel). Dziewczyna wydaje się być poza jego zasięgiem, ale okazuje się, że mają ze sobą dużo wspólnego. Oboje uwielbiają The Smiths i surrealistyczne obrazy Magritte’a. Do tego Tom kiedyś mieszkał w Jersey, a Summer ma kota o imieniu Bruce. Pasują do siebie jak dwie połówki jabłka… Po trzydziestu jeden dniach akcja powoli się rozwija. Trzydziestego drugiego dnia Tom jest już zakochany na zabój. Summer jawi mu się jako ideał. Sto osiemdziesiątego piątego dnia przychodzi lekkie zawirowanie, ale Tom wciąż ma nadzieję. Jego relacja z Summer jest raz lepsza, raz gorsza – spotykają się, po chwili przestają do siebie odzywać. W filmie pojawiają się skoki w czasie, sceny na dzielonym ekranie, karaoke. Wszystko to składa się na kalejdoskop przeżyć i skłania do refleksji na temat tego, czemu próbujemy zrozumieć czym jest miłość.
Podróżujący po świecie fotograf National Geographic, Robert Kincaid (Clint Eastwood) i gospodyni domowa Francesca Johnson nie zamierzają wywrócić swojego życia do góry nogami. Każde z nich osiągnęło punkt, w którym już niczego nie oczekuje się od życia. Jednak po czterech dniach spędzonych w swoim towarzystwie, odnaleźli miłość, która każdemu zdarza się wcześniej, lub później... w ich przypadku później. Film o miłości, wyborze i konsekwencjach.

Excalibur

7,0
Kolejna wersja legendy o Królu Arturze i Rycerzach Okrągłego Stołu, której głównym elementem jest tytułowy Excalibur - magiczny miecz, będący symbolem prawowitej władzy. Epoka magii, wielkich namiętności, krwawych walk w imię wyższych celów, epoka miłości i zdrady.
Bohater wojenny Will Montgomery (Ben Foster) z powodu ran nie może kontynuować normalnej służby, jego nowym obowiązkiem staje się informowanie członków rodzin zmarłych żołnierzy. Praca nie jest bardzo obciążająca psychicznie, a całą sytuację pogarsza fakt, że Will zakochuje się we wdowie po jednym ze zmarłych żołnierzy.
Listopad 1984 r., Izba Zatrzymań Hohenschönhausen. Kapitan Gerd Wiesler (Ulrich Mühe) skutecznie i bezlitośnie przesłuchuje więźnia podejrzanego o pomoc przyjacielowi w ucieczce z kraju. Wiesler nagrywa przesłuchanie, żeby zaprezentować metody używane dla pozyskania zeznań jako przykład swoim uczniom w Wyższej Szkole Stasi. Na premierze sztuki Georga Dreymana (Sebastian Koch), Wiesler ma okazję obserwować autora i odtwórczynię głównej roli, piękną aktorkę Christę-Marie Sieland. Wkrótce Anton Grubitz (Ulrich Tukur), zarządzający Departamentem Kultury w Stasi, wyda Wieslerowi rozkaz prowadzenia stałego nadzoru nad pisarzem, którego minister Hempf (Thomas Thieme) podejrzewa o nielojalność wobec Niemieckiej Socjalistycznej Partii Jedności.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…